Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Nylstar torna a produir

Aquest dilluns la fàbrica de Blanes ha tornat a engegar les màquines després de vuit mesos aturades

ACN (Arxiu)

Girona

A les 9 del matí d'aquest dilluns han sortit les primeres bobines de fil. La Nylstar reprèn la producció amb 100 tones de filatura al mes, però es podria ampliar aquesta quantitat ben aviat segons el president del comitè d'empresa, Juan José Rodríguez, perquè diu que en saber que la fàbrica torna a funcionar més clients han fet comandes:

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Juan José Rodríguez - Comitè empresa Nylstar

00:00:0000:06
Descargar

Només el 60% de la plantilla ha tornat a treballar --entre 70 i 80 empleats-- però fins que no hi hagi feina per tota la plantilla faran torns rotatius perquè tots puguin treballar.

Les màquines de la Nylstar estaven parades des del mes de febrer i la plantilla, formada per 196 treballadors està afectada per un ERO de suspensió. Amb la producció s'evita que la fàbrica entri en concurs de creditors.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir