Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'AP-7 tindrà a la Roca un peatge sense barrera

Els vehicles que circulin en direcció a Girona i tinguin el dispositiu de pagament VIA-T podran passar pel punt de control sense haver de passar cap obstacle i a 60 quilòmetres per hora

Arxiu ACN

Barcelona

L'autopista AP-7 a la Roca tindrà el primer peatge sense barreres d'Espanya. Abertis ha iniciat avui les obres per implantar dos carrils, en aquest punt i en sentit Girona, en els que els cotxes que portin el dispositiu VIA-T podran passar a 60 quilòmetres per hora, el doble de la velocitat actual.

Les obres per generar aquests dos carrils ràpids han començat avui. Els treballs eliminaran les barreres i les illetes de formigó de forma que els vehicles que tinguin VIA-T no hauran d'aturar-se ni de reduir la velocitat fins als 30 quilòmetres com passa ara. Per aquests nous carrils podran circular a 60 quilòmetres per hora.

El director de la xarxa AP-7/AP-2, Miquel Camacho, ha explicat que en aquests dos carrils s'incrementa la seguretat perquè "no hi ha cap element que pugui provocar un incident i a la vegada fa que se pugui circular amb més comoditat".

Segons dades d'Abertis, 4 de cada 10 conductors que passen pel peatge de la Roca utilitzen el dispositiu de pagament telemàtic VIA-T.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir