El Banc dels Aliments necessita 500 voluntaris més que l'any passat
El Banc dels Aliments de Girona necessita 4.500 voluntaris, 500 més que l'any passat, pel Gran Recapte que es farà el 25 i 26 de novembre. Palafrugell i Girona són les ciutats on fan falta més aliments.

El Banc dels Aliments torna a posar en marxa el Gran Recapte. / R.M.

Girona
El Banc dels Aliments de Girona fa una crida per aconseguir persones voluntàries per cobrir els 300 punts de donació que es col·locaran a les comarques de Girona el divendres 25 de novembre i el dissabte 26.
Es necessita recollir oli, sucre, aliments infantils i conserves de carn, peix i llegums.
Frederic Gómez, president del Banc dels aliments de Girona, explica que amb el gran recapte d'aquest any esperen superar les 535 tones recollides en el de l'any passat.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Frederic Gómez, president del Banc dels Aliments de Girona
Girona i Palafrugell són dues de les ciutats que necessiten recollir més menjar perquè són dels llocs on hi ha més famílies necessitades i s'han obtingut, per ara, poques donacions d'aliments.




