Ho nega tot
L’home de Salt acusat de retenir la dona al pis, colpejar-la i violar-la ho ha negat tot en el judici. Li demanen 26 anys de presó.

L'acusat, en la sessió d'ahir a l'Audiència. / ACN

Girona
26 anys i mig per set delictes: detenció il·legal, agressió sexual, violència habitual i amenaces.
Segons la fiscal, quan aquest individu sortia de casa deixava la dona a dins tancada amb clau i quan ell tornava la picava. A més, segons l'acusació, també la va violar.
Tot això, diuen, va passar el mes d'octubre de l'any passat quan la parella vivia en el mateix pis a Salt tot i que tenien dictada una ordre d'allunyament.
En una ocasió, fins i tot, la noia va aconseguir escapar del pis saltant pel balcó a la terrassa del veïns però quan ell se'n va adonar la va perseguir, la va estirar dels cabells fins a portar-la de nou dins el pis i allà, després d'insultar-la, la va violar, com ja havia fet els dies anteriors.
En el judici que s'ha fet a l'Audiència, l'acusat, responent les preguntes del seu advocat, ho ha negat tot.
La víctima no ha volgut declarar. La defensa diu que no hi ha cap prova que demostri les acusacions i ha demanat l'absolució.
Diu que l'acusat i la noia tenien una relació tòxica i assegura que era ella que perseguia el noi, tot i saber que hi havia una ordre d'allunyament. A més, diu que l'acusat estava enganxat a l'alcohol i les drogues en el moment dels fets.




