Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
TARRAGONA

El pressupost municipal aposta per l'àmbit social, el turisme i la cultura

En total puja a 152,3M d'€, un 2% més que l'any passat. El govern ha incorporat algunes de les peticions de l'oposició i preveu aprovar-lo al ple municipal del proper dia 28.

Pau Pérez, regidor d'Hisenda de Tarragona. / ACN

Pau Pérez, regidor d'Hisenda de Tarragona.

Tarragona

El pressupost de l'ajuntament de Tarragona pel 2017 puja un 2% respecte l’any anterior, situant-se en 152 M d’€ en total.

La despesa d'atenció a les persones incrementa un 4% i la de Festes un 10%. També s’aboquen més recursos en l’àmbit turístic, sobretot al Patronat.

Inversions

Entre les principals inversions hi ha 1’3M d’€ per fer arranjaments al centre de la ciutat i als barris, comptant amb l'opinió dels veïns a través d'un procés participatiu. També es milloraran els polígons industrials i es dotarà amb gairebé 400.000 euros l’àrea de patrimoni per fer tasques de manteniment i conservació. D’altra banda, es destinaran 500.000 euros pel futur projecte del Banc d’Espanya.

L'equip de govern compta que de cara al 2017 doblarà els fons propis i confia molt amb la venda de patrimoni, de la qual depenen algunes actuacions per poder ser executades.

Aprovació a finals de mes

Ja s'ha parlat amb l'oposició per recollir les seves peticions de cara al pressupost, que es preveu que s'aprovi al ple extraordinari del proper dilluns dia 28.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir