Alejandro Fernández deixa l'ajuntament: serà el nou portaveu del PP al Parlament
El substituirà José Luis Martín com a nou primer tinent d'alcalde i líder del grup municipal del PP a l'ajuntament.
Jou Acero entrarà com a nou regidor popular.

Alejandro Fernández amb josé Luis Martín i Jordi Roca. / ACN

Tarragona
El fins ara cap visible del PP a Tarragona, Alejandro Fernández, serà el nou portaveu del PP al Parlament en substitució d’Enric Millo, que és des d’avui el nou delegat del govern a Catalunya. Fernández deixarà el proper dilluns dia 28 totes les seves responsabilitats municipals per fer el salt i dedicar-se en exclusiva al seu nou càrrec.
La seva cadira l’ocuparà José Luis Martín, que passarà a ser el primer tinent d’alcalde i portaveu dels populars a l’ajuntament. Com que quedarà una vacant, Josep Acero s’incorporarà com a nou regidor al grup municipal, una tasca que ja havia desenvolupat amb anterioritat.
L’equip de govern assegura que, malgrat el canvi de persones, l’acord entre el PSC, PP i Unió continua exactament igual que fins ara.

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




