Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
CONSELL GENERAL

Ld'A continua apostant pel govern de concertació

Consideren que seria la solució als problemes que té plantejats el país

Els liberals continuen apostant per un govern de concertació que agrupi totes les forces de l'arc parlamentari. / Arxiu (ANA)

Els liberals continuen apostant per un govern de concertació que agrupi totes les forces de l'arc parlamentari.

Andorra la Vella

Els Liberals continuen pensant que un Govern de concertació amb totes les forces polítiques seria la solució als problemes del país, tal i com ha assegurat avui el conseller Josep Majoral.

Segons els Liberals, està en mans del cap de Govern "reconèixer que no té la capicitat de governar actualment" i per això demana tants pactes d'Estat. Per aquesta raó continuen demanant que valori la possibilitat de formar aquest Govern.

Pel que fa al pacte Estat sobre Europa i en la reiterada demanada perquè els liberals hi formin part, el conseller Joan Carles Camp ha dit que "no es pot demanar la participació quan DA no està donant la informació als consellers".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir