Trànsit vol embargar els comptes dels turistes que són multats aquí
Trànsit vol que es puguin embargar els comptes a conductors estrangers que viuen fora de Catalunya per poder cobrar les infraccions que cometen aquí. L'any passat es van posar -de mitjana- 26 multes cada dia a conductors d'altres països de la Unió Europea que circulaven per carreteres de Girona. És una mitjana superior a la resta de Catalunya per la proximitat amb França.

Les càmeres enxampen molts infractors de fora que, de moment, no paguen. / ACN

Girona
El Servei Català de Trànsit va tramitar multes per valor de poc més de 900.000 euros l’any passat a les carreteres de Girona.
Des de 2012, el govern té contractada una empresa que es dedica a buscar el domicili del titular dels vehicles que qualsevol càmera enxampa in fraganti. Si els aturen a la carretera, els cobren la multa allà mateix.
L'any passat van ser gairebé 9.500 sancions i des de principis d'aquest any fins a mitjans d'octubre ja n'han posat més de 5.500.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Maria Eugènia Domènech, directora de Trànsit
La directora de Trànsit, Maria Eugènia Domènech, ha destacat que a les comarques de Girona la mitjana és molt més alta que a la resta de Catalunya per ser destinació turística i per ser frontera.
L'excés de velocitat és la infracció més comuna.




