Troben al Prat un milió d'euros camuflats en bosses d'escombraries
És la major intervenció de diners realitzada per la Guàrdia Civil el 2016 a l'aeroport de Barcelona
Els diners estaven a l'equipatge facturat de dos ciutadans xinesos que anaven cap a Xangai

undefined
Barcelona
El passat dia 21 de novembre, agents de la Guàrdia Civil de l'aeroport del Prat van localitzar 1.088.050 euros, ocults a l'equipatge facturat de dos ciutadans xinesos que anaven a agafar un vol amb destinació a Xangai sense haver-los declarat. Uns diners que anaven repartits en dues maletes, embolicat en bosses d'escombraries i dissimulat entre la roba.
La major part eren bitllets de 50 euros, més de 18.000, tot i que també en van aparèixer 22 de 500, 38 de 200, 530 de 100 euros, 5.002 de 20 euros i un de 10 euros.
Els dos ciutadans xinesos propietaris de les maletes són veïns de València, de 26 i 27 anys d'edat i, de moment, s'hauran de conformar amb 1.000 euros que li van donar a cadascú "en concepte de mínima supervivència". La resta ha anat a un compte bancari de la Secretaria de la Comissió de la Prevenció del Blanqueig de Capitals.




