Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Temporada Alta frega el 100% d'ocupació

Temporada Alta ha abaixat el teló amb gairebé el 100% d'ocupació en tots els espectacles. Ha rebut 47.000 espectadors en les gairebé 200 funcions.

Salvador Sunyer, en primer pla, en la presentació del balanç 2016 de Temporada Alta. / ACN

Salvador Sunyer, en primer pla, en la presentació del balanç 2016 de Temporada Alta.

Girona

Temporada Alta, el que ja és considerat el festival de Tardor de Catalunya, tanca l'edició més multitudinària amb un 96% d'ocupació i amb 47.700 espectadors en les 194 funcions que s'han fet.

30 dels espectacles programats han estat de companyies internacionals de 18 països diferents i també han visitat el festival un centenar de programadors estrangers.

El director de Temporada Alta, Salvador Sunyer, explica que aquesta és la línia de futur del festival.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Salvador Sunyer, director de Temporada Alta

00:00:0000:06
Descargar

El repte per l'any que ve del Temporada Alta és atraure públic més jove. Ara la mitjana d'edat dels espectadors és de 41 anys.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir