El Govern defensa la conveniència de personar-se com a acusació particular
Tot i així afirma que l'afer BPA "no pot continuar condicionant la gestió del dia a dia de l'administració"

Arxiu (ANA)

El Govern diu que l'afer BPA no pot continuar condicionant la gestió del dia a dia de l'administració després de gairebé tres anys del seu esclat.
El proper dilluns comença el judici pel cas Banca Privada d'Andorra i el ministre portaveu, Jordi Cinca, manté que el Govern s'ha de personar com a acusació particular a diferència del que alguns advocats defensors creuen i que han presentat qüestions prèvies demanant que se l'aparti.
Més enllà d'això, diu que s'ha de deixar treballar a la Justícia i que l'executiu s'ha de centrar en governar. En aquest sentit, diu que un cop tot aquest afer va passar a seu judicial el Govern va canviar d'estadi centrant-se en la gestió quotidiana i en les reformes importants que encara queden per fer.
Entre les qüestions que resten pendents, ha enumerat l'acord monetari amb la Unió Europea, el desplegament de la Llei de la Funció Pública, un cop estigui aprovada i tot el tema referent a la transparència amb l'intercanvi automàtic d'informació.




