Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Última hora Se eleva a 21 el número de muertos y un centenar de heridos, 25 de ellos graves, tras el descarrilamiento de dos trenes en Adamuz (Córdoba)

Shakira, objecte de milers d'atacs masclistes a les xarxes durant el derbi

Un informe de la Cadena SER en el marc de la campanya “Sin respeto no hay juego” sobre el comportament dels aficionats a les xarxes socials revela que Shakira va ser víctima de milers d´atacs masclistes a les xarxes socials en el decurs del derbi.

CADENA SER

Barcelona

Segons això, Shakira va rebre durant el partit més insults que no pas comentaris sobre Luis Suárez. La paraula més repetida és “puta”

 El masclisme fa que Shakira sigui anomenada com “puta” en més de 3.000 ocasions.

 La parella Piqué-Shakira va ser igualment atacada a la xarxa amb més de 3.000 atacs masclistes i insults.

El 48% dels comentaris a Twitter sobre Piqué expressen riure en escoltar els insults a la grada de l'Espanyol cap a la seva dona.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir