Ángeles Ribes afirma que donarà suport al POUM però “hi ha coses que s’han de millorar”
A un any i mig per a les properes eleccions municipals, té per objectiu convertir-se en la primera dona alcaldessa per Ciutadans.

foto: RÀDIO LLEIDA

Lleida
La portaveu del grup municipal de Ciutadans, a l'Ajuntament de Lleida, Ángeles Ribes donarà suport al POUM, al pla urbanístic de la Lleida dels proper 15 anys. Reconeix però que encara hi ha alguns serrells amb el partit dels socialistes que s'han de tancar, com ara actuacions vinculades al centre històric de Lleida.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
ENTREVISTA. ÁNGELES RIBES, portaveu del grup municipal de Ciutadans. A menys de un any i mig de legislatura municipal
Ángeles Ribes parla de l'abans i el després que ha significat el seu posicionament polític davant el reglament d'ús lingüístic de la Paeria.
L'assignatura pendent d'aquesta legislatura és l'atur, tot i la poca capacitat competencial d'un ajuntament, segons diu. I sobre el PCiTal es partidària de refinançar el crèdit amb Foment.
L'objectiu arribar al màxim electorat possible. I afirma que altres partits "s'hauran de posar les piles" si volen continuar a l'ajuntament. A l'espera d'un any i mig per a les properes eleccions municipals, ha afirmat a Ràdio Lleida, que pensa encapçalar la candidatura i que té per objectiu convertir-se en la primera dona alcaldessa per Ciutadans.




