Marxa groga i caretes de Puigdemont per reclamar que pugui ser president
Unes 5.000 persones, moltes d'elles amb caretes de Carles Puigdemont, es van concentrar ahir al migdia a Girona per reclamar que Puigdemont pugui ser president i que s'alliberin els 4 presos.

Una estampa que resumeix la concentració d'ahir. / Imatge: ACN

Girona
L'encara anomenada plaça Constitució de Girona però que ja estat aprovat que passarà a dir-se 1 d’octubre va tornar a ser el punt de trobada dels milers de persones; 5.000 segons la Policia Municipal.
Van arribar convocades pels Comitès de Defensa de la República (CDR) des de molts municipis de les comarques de Girona. Alguns a peu, altres en marxa lenta amb els seus cotxes.
Un cop més, la majoria portava llaços i bufandes grogues, cartells amb eslogans com "llibertat presos polítics" i moltes caretes de Carles Puigdemont.
Girona no deixa de convocar actes reclamant la llibertat dels quatre presos i el retorn dels que són a Brussel·les. Aquest vespre hi ha nova concentració a la plaça del Vi i ja s'estan organitzant autocars per anar dimarts a Barcelona coincidient amb el ple del Parlament.




