Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
AEROPORT DE LA SEU

Viatges Regina ofererià durant un mes vols comercials des de l'aeroport d'Andorra-La Seu d'Urgell

Les destinacions són Madrid, Palma i Marsella i l'objectiu és fer venir esquiadors

Albert Vinseiro i Cristina Gonçalves, de Viatges Regina, durant la presentació d'aquest dimarts / B.N. (ANA)

Albert Vinseiro i Cristina Gonçalves, de Viatges Regina, durant la presentació d'aquest dimarts

Andorra la Vella

L'aeroport d'Andorra-La Seu d'Urgell tindrà durant un mes nous vols comercials a Madrid, Palma de Mallorca i Marsella.

L'empresa Viatges Regina posarà a la venda 912 places entre el 9 de març fins l'1 d'abril repartides en gairebé una cinquantena de vols comercials que aterraran i s'enlairaran els divendres i diumenges. Comptaran amb una vintena de places i estaran operats per Twin Jet, una companyia associada a Air France.

El gerent de la companyia de transports de viatgers, Albert Vinseiro, ha explicat que l'objectiu és ocupar el 65% de places disponibles. El producte està encaminat a persones que vulguin esquiar a Andorra i a l'Alt Urgell amb un poder adquisitiu mig-alt.

De moment però, les prereserves que s'han fet, són a la inversa i els vols a Palma i a Madrid estan gairebé plens la setmana anterior a Setmana Santa. Viatges Regina ha elaborat uns paquets que inclouen forfet, vol i hotel, però també es venen bitllets per separat, a un preu de 110 euros.

Aquesta iniciativa ha estat ben rebuda pel ministre de Turisme, Francesc Camp, que ha qualificat aquesta aposta de valenta i, sobretot, seriosa a diferència d'altres propostes que no han vist la llum.

Finalment, pel que fa a la certificació per fer vols instrumentals amb GPS, diu que les autoritats espanyoles hi estan treballant per a la seva implementació, però no s'ha atrevit a donar una data.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir