Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

44 morts en accident de trànsit i seguim distrets amb el mòbil

44 persones van perdre la vida l'any passat a les carreteres i carrers de Girona i 226 van quedar ferides greus. És el balanç final de l'any del Servei Català de Trànsit que demostra un petit descens en víctimes i ferits greus. Però des de Trànsit diuen que cal posar el focus en les distraccions.

Un accident de trànsit. / Imatge: ACN

Un accident de trànsit.

Girona

Les distraccions són la primera causa d'accident i moltes distraccions es podrien evitar si no es fa servir el telèfon mòbil al volant.

És el toc d'atenció que llença als conductors la cap del servei territorial de Trànsit a Girona, Susana Poch, amb l'objectiu de reduir encara més els accidents.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Sussana Poch, Trànsit Girona

00:00:0000:06
Descargar

El 2017, hi va haver 38 accidents mortals a les carreteres i carrers de la demarcació de Girona en els que 44 persones hi van perdre la vida. Això és una menys que l'any anterior.

Girona i Tarragona són les úniques demarcacions que han registrat descensos en el nombre de víctimes mortals perquè, en el global de Catalunya, han perdut la vida 248 persones, un 7'4% més que el 2016. El 29% de les víctimes mortals eren motoristes.

El que també disminueix de manera important és el nombre de ferits greus a la demarcació de Girona. Si el 2016 n'hi van haver 283 i el 2010, 296, aquest any passat van resultar ferides greus 226 persones, un 9% menys.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir