Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
JUSTÍCIA

Augmenten les parelles que opten per la mediació per separar-se

El 2017 el servei de la Batllia va atendre 167 casos, una xifra que supera a les dels dos anys anteriors

El ministre d'Afers Socials, Justícia i Interior, Xavier Espot i la tècnica d'Atenció Social del servei d’Atenció i Mediació prop de l’Administració de la Justícia, Loli Terrón, durant la presentació de les dades. / M.F. (ANA)

El ministre d'Afers Socials, Justícia i Interior, Xavier Espot i la tècnica d'Atenció Social del servei d’Atenció i Mediació prop de l’Administració de la Justícia, Loli Terrón, durant la presentació de les dades.

Andorra la Vella

Les parelles que se separen i opten per la mediació augmenten. El 2017 el servei de mediació va atendre 167 casos, una xifra que supera a les dels dos anys anteriors.

La tècnica d'atenció social del servei, Loli Terrón, ha explicat que 141 parelles van iniciar el 2017 un procés de mediació i que en la meitat dels casos van arribar a un acord. Ha assenyalat, a més, que el 76% dels casos respon a un procés de separació i que en el 24% la mediació té a veure amb mesures paternofilials. Terrón ha destacat també que en la majoria dels casos, el 44%, s'opta per la custòdia compartida dels fills.

Pel que fa a les consultes d'orientació jurídica, el 2017 el servei de medicació en va atendre 339, la majoria en matèria civíl, en relació sobretot a les separacions i els divorcis.

El ministre d'Afers Socials, Justícia i Interior, Xavier Espot, ha celebrat que cada vegada més persones recorrin al servei de mediació i ho facin amb èxit.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir