Liberals lamenta que Govern no vulgui reconsiderar la ubicació de l'ETR de l'Aldosa
Després de visitar els possibles emplaçaments alternatius que proposen els veïns, donaran suport a les esmenes que han presentat PS i UL+Independents

Els consellers liberals amb els representats de la plataforma l'Aldosa Veïns a la Gonarda / Ld'A

La Massana
Els consellers del Grup Parlamentari Liberal, Jordi Gallardo, Judith Pallarès i Ferran Costa, han visitat aquest dijous acompanyats de Javier Iriarte i Alfons Valdés, membres de la plataforma Aldosa Veïns, els diversos emplaçaments alternatius per a l'ETR que es proposen per part dels residents amb l’objectiu de reduir l’impacte paisatgístic i augmentar la distància respecte als immobles habitats de la zona.
La presidenta suplent del grup, Judith Pallarés, ha lamentat que "ni el Govern ni tampoc el Grup Demòcrata hagi tingut la voluntat de parlar amb els veïns per avaluar les opcions que proposen".
El Grup Parlamentari Liberal donarà suport a les dues esmenes al Pressupost del PS i UL+I que qüestionen tant la ubicació de l’ETR com l’impacte visual d’aquesta en el projecte plantejat pel Govern. Pallarés ha anunciat que "esperem poder debatre sobre l’ETR prevista al Bosc de la Gonarda en el si de la Comissió de Finances i poder fer les nostres aportacions després de la visita realitzada avui".




