Pere López ja és el candidadt oficial del PS
Ahir acabava el procés de primàries on només s'ha presentat una candidatura

Arxiu

Andorra la Vella
Ja és oficial. Pere López serà el candidat del PS a les properes eleccions generals. Així ho han anunciat avui la primera secretaria de la formació, Susanna Vela, i el secretari d'organització, Carles Sánchez.
La de López va ser la única candidatura que es va presentar al procés de primàries que va obrir el partit, i ha estat validada amb 70 signatures.
Malgrat que l’elecció del candidat s’ha tancat ara, Vela ha assegurat que ja fa dies que es treballa per preparar els comicis i, en especial, les propostes que es volen presentar davant la ciutadania. També ha afirmat que el partit encara no ha començat a treballar en les llistes electorals, i que no ha tingut ocasió de reunir-se amb SDP per parlar de possibles coalicions a les llistes parroquials. Esperen fer-ho al març.




