Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Vídeo Sigue la comparecencia de Óscar Puente con el director de Tráfico de Adif y el director de Operaciones de Renfe

Sociedad
ECONOMIA

Cinca defensa l'ingrés d'Andorra a l'FMI

El ministre de Finances afirma que la decisió final haurà de comptar amb el suport majoritari dels grups parlamentaris

SFGA

Andorra la Vella

El ministre portaveu, Jordi Cinca, defensa l'ingrés d'Andorra al Fons Monetari Internacional, l'FMI, i afirma que la decisió final haurà de comptar amb el suport majoritari dels grups parlamentaris.

Cinca assegura que hi ha bastants més motius a favor que en contra per entrar a formar part de l'FMI. Un d'ells, ha dit, és que les valoracions que fan les agències de rating, millorarien. De totes formes, Cinca ha explicat que ara cal avaluar tota una sèrie d'aspectes tècnics, com ara el cost que això comportaria, i compartir la informació amb els grups parlamentaris. Assegura que Andorra no entrarà a l'FMI sense que la decisió s'hagi contrastat amb la resta de forces i compti amb un ampli suport.

Cinca espera que les qüestions tècniques es puguin clarificar abans de l'estiu, per abordar després el que considera que és el debat de fons de veritat, l'interès real d'Andorra per participar a l'FMI, i, si arriba el cas, poder formalitzar en els propers mesos el procés d'ingrés a aquest organisme internacional.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir