Una balena morta a la platja de Montgat
Una balena morta ha aparegut a la platja de Montgat a l'altura de l'estació de Montsolís, a prop de Masnou. Es tracta d'un rorqual comú de 13 metres de llarg i 12 tones de pes

Ajuntament de Montgat (Twitter)

Montgat
La balena que el matí d'aquest dilluns ha aparegut morta a la platja de Montgat (Barcelona) és un rorqual comú de 13 metres de llarg i 12 tones de pes, segons ha informat el consistori en el seu compte de Twitter.
Un veí ha alertat de la presència del cetaci arrossegat pels corrents marins fins a la platja que es troba a l'altura de l'estació de Montsolís, a prop del Masnou (Barcelona), segons han informat fonts municipals.
Personal tècnic desplaçat a la platja i Agents Rurals de la Generalitat estan avaluant amb agents del Seprona de la Guàrdia Civil com treure l'animal de la platja, al nord de Montgat.




