Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

400 persones condemnen el crim masclista de Blanes

Es va guardar un minut de silenci i es va llegir un manifest de condemna en el que l'alcalde, Mario Ros, va reivindicar "el dret de les dones a tenir una vida lliure de violència".

Un moment de la concentració de condemna. / Imatge: ACN

Un moment de la concentració de condemna.

Blanes

El jutjat de violència sobre la dona de Blanes s'ha fet càrrec de la investigació d'aquest crim. El Tribunal Superior de Justícia de Catalunya (TSJC) ha explicat que no constaven antecedents judicials entre la parella.

Ahir a la tarda es van decretar tres dies de dol en un ple extraordinari i després es va fer una concentració a la que van assistir més de 400 persones, segons la Policia Local, per condemnar aquest crim.

L'alcalde, Mario Ros, va reivindicar "el dret de les dones a tenir una vida lliure de violència" i va explicar el sentiment que hi ha al poble des que ahir es va conèixer la notícia.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Mario Ros, alcalde de Blanes

00:00:0000:06
Descargar

La concentració de rebuig al crim es va fer al davant de l'Ajuntament.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir