Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Sant Antoni atreu 60.000 persones el dia de la inauguració

Aquest cap de setmana hi haurà festa ciutadana per celebrar la reobertura del mercat

Reapertura del Mercat de Sant Antoni(EUROPA PRESS)

Reapertura del Mercat de Sant Antoni

Barcelona

El primer dia d'obertura al públic, el mercat de Sant Antoni va rebre la visita de 60 mil persones, segons dades de l'Ajuntament de Barcelona. Algunes van anar a comprar i d'altres només a mirar per l'expectació que s'ha generat després de gairebé 9 anys d'obres.

El consistori assegura en un comunicat que aquesta afluència entre les 8h i les 20h que és l'horari d'obertura és extraordinària.

Aquest cap de setmana el barri protagonitzarà una festa d'inauguració del nou mercat a les 4 places que s'han guanyat com a espai públic al voltant del mercat. Serà una bona ocasió per veure també l'antic baluard de Sant Antoni, que formava part de la muralla que separava l'antiga ciutat del nou Eixample. Es pot veure a la planta menys 1 del nou mercat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir