Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"L'important és que sigui jutjat per tribunals espanyols"

"Les resolucions judicials no es qualifiquen, es respecten", diu Pedro Sánchez sobre la decisió d'Alemanya

undefined

Bruselas

El president del Govern, Pedro Sánchez, no ha volgut comentar aquest dijous la decisió de la Justícia alemanya d'extradir l'expresident de la Generalitat Carles Puigdemont només pel delicte de malversació de fons públics. Segons la seva opinió, l'important és que serà jutjat per tribunals espanyols.

Així ho ha dit en la roda de premsa posterior a la reunió de la Cimera de l'OTAN que ha tingut lloc ahir i avui a Brussel·les. "Les resolucions judicials no es qualifiquen, es respecten, això és el que fa aquest govern, respectar totes ja sigui les d'Espanya, Alemanya o Bèlgica", ha precisat el cap de l'Executiu espanyol després de ser preguntat per la decisió de la Justícia alemanya de no extradir Puigdemont pel delicte de rebel·lió.

Per Pedro Sánchez, "l'important en termes de la Justícia" és que les persones involucrades en els fets que van ocórrer al setembre i octubre de l'any passat a Catalunya "siguin jutjades pels tribunals espanyols" i ha recalcat que "això passarà".

Sánchez ha insistit que "des del punt de vista polític, la societat espanyola espera" d'aquest Govern que no qualifiqui les resolucions judicials, sinó que les respecti.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir