Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

"La grandesa del periodisme és poder viure històries que no són del nostre món"

Els periodistes Sandra Balsells i Carles Bosch parlen dels clarobscurs de la professió al Llapis de memòria

Sandra Balsells i Carles Bosch, als estudis de Ràdio Barcelona. / Jordi Manau

Sandra Balsells i Carles Bosch, als estudis de Ràdio Barcelona.

Barcelona

La Sandra Balsells combina la feina de fotoperiodisme amb la docència a la Universitat Ramon Llull, a Barcelona. Durant deu anys, va cobrir el desmembrament de l’antiga Iugoslàvia, que va veure la llum en el documental "Retrats de l'ànima". Gran part del seu recorregut fotogràfic se centra a la zona dels Balcans.

El Carles Bosch és periodista i cineasta. Ha treballat a programes de TV3 com "30 minuts" o "Sense ficció", ha sigut corresponsal de guerra (per exemple, a Bòsnia i Kosovo), i fins i tot ha estat nominat a un Oscar pel documental "Balseros". Actualment, acaba d’estrenar el documental "Petitet (Rumba pa' ti)".

La seva conversa al Llapis de memòria gira, com no podia ser d'una altra forma, al voltant de la professió, la guerra i les seves conseqüències, i el gènere documental.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Llapis de memòria (17/07/2018)

00:00:0000:06
Descargar
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir