Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Barça ha gastat 790 milions en fitxatges i n'ha ingressat 394 en l'era Bartomeu

Des de gener de 2014, el FC Barcelona ha gastat el doble del que ha ingressat, unes xifres que equivalen a poc més de 150 milions d'euros per temporada

Josep Maria Bartomeu (centre), actual president del FC Barcelona. / Getty Images

Josep Maria Bartomeu (centre), actual president del FC Barcelona.

Barcelona

Josep Maria Bartomeu va arribar a la presidència del FC Barcelona el gener del 2014, després de la renúncia al càrrec de l'expresident del Barça, Sandro Rosell. Des d'aleshores, el club ha fitxat un total de 25 jugadors per un total de 789,74 milions d'euros, mentre que pel que fa a vendes, el club ha ingressat 393,60 milions d'euros en 27 jugadors. Segons dades de 'Transfermarkt'.

En el mercat de fitxatges de la temporada 2014-15, el Barça va incorporar a la seva plantilla set jugadors: Luis Suárez (81,72 milions d'euros), Jérémy Mathieu (20), Thomas Vermaelen (19), Ivan Rakitic (18), Ter Stegen (12), Claudio Bravo (12) i Douglas (4). El que suposa un total de 166,72 milions d'euros. Aquell estiu el Barça va fer caixa, sobretot amb Alexis Sánchez (42,5) i Cesc Fàbregas (33).

La següent temporada el Barça va fer dues incorporacions que no es van unir a l'equip fins al gener del 2016. Arda Turan (34) i Aleix Vidal (17). Ha estat la temporada que menys s'ha gastat en l'era Bartomeu.

La temporada 2016-17 el club incorpora sis jugadors per un total de 124,75 milions d'euros: André Gomes (37), Paco Alcácer (30), Samuel Umtiti (25), Lucas Digne (16,5), Jasper Cillessen (13) i Denis Suárez (3,25). Aquesta temporada el Barça va ingressar un total de 33,3 milions amb les vendes de Claudio Bravo, Marc Bartra, Alen Halilovic i Adriano.

La temporada 2017-18 va estar marcada per la venda de Neymar. El club va ingressar els famosos 222 milions d'euros. Tot i això, en aquesta temporada el Barça va gastar més del que va ingressar, perquè després de la venda de l'estrella brasilera, el club va incorporar Paulinho (40), Ousmane Dembélé (115), Coutinho (125) i Yerry Mina (11,8). Una temporada en la qual es van destinar 339,37 milions d'euros en noves incorporacions.

I finalment, en l'actual mercat d'estiu, el Barça, de moment, ha incorporat tres jugadors per un total de 107,9 milions d'euros. Arthur (31), Clément Lenglet (35,9) i Malcom (41).

Són 789,74 milions d'euros en cinc temporades, el que suposa una mitjana d'uns 158 milions per temporada.

El Reial Madrid, en aquest mateix període, s'ha gastat un total de 360 milions d'euros i n'ha ingressat 407.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir