Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
TARRAGONA

Ballesteros continua sense desvetllar el nº d'entrades venudes als Jocs

L'alcalde ha pronunciat una conferència de balanç dels seus tres mandats, i l'oposició critica l'optimisme i la manca d'autocrítica.

El seu futur polític continua sent una incògnita: no desvetllarà fins a la tardor si es tornarà a presentar com a candidat del PSC a les municipals.

Ballesteros durant la conferència a la Cambra de Comerç. / ACN

Ballesteros durant la conferència a la Cambra de Comerç.

Tarragona

L'alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, evita xifrar el nombre d'entrades venudes dels Jocs Mediterranis; De fet, no detallarà fins al setembre el nombre d'espectadors que van tenir les competicions.

Ja fa un mes que la cita esportiva es va cloure, i de moment tant el Comitè Organitzador com l’Ajuntament mantenen el mutisme en certs aspectes, com la quantitat d'entrades venudes i la recaptació assolida. Ballesteros justifica assegurant que “encara queden aspectes per tancar” i que es farà públic tot a la vegada després de l'estiu.

L’oposició critica que el batlle no hagi estat més explícit pel que fa als Jocs Mediterranis i qüestionen les xifres i el seu optimisme.

El seu futur polític es definirà a la tardor

Ballesteros ha engegat el compte enrere de cara a les eleccions municipals de l'any vinent fent un repàs de la seva gestió. Aquest dilluns ha pronunciat una conferència titulada "Tarragona, del 2008, als Jocs" on ha tret pit dels tres mandats que porta com a alcalde.

Encara no desvetlla si serà o no el candidat del PSC, però deixa la porta ben oberta. L’anunci s’ajorna fins a la tardor.

Eva Hidalgo

Eva Hidalgo

Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir