L'home mort en un tiroteig a Reus seria l'autor d'un homicidi de fa deu anys
Els mossos investiguen si els fets són una revenja.

Pla mig de la vorera on un home ha mort tirotejat a Reus, al costat d'un pas de vianants del carrer Josep Maria Prous i Vila. / ACN

Reus
Un home ha mort durant un tiroteig aquesta matinada a Reus. La víctima és un home de 43 anys, veí de la capital del Baix Camp i de nacionalitat albanesa. Ha mort a l'acte després de rebre diversos trets; De fet, tenia tres impactes de bala al cos.
Un dels testimonis apunta que l'han disparat des d'un vehicle amb diversos individus a dins que ha fugit d'immediat.
Aquest individu, de nacionalitat albanesa, seria l'autor de la mort d'un home a una benzinera a Cambrils el 2008, segons publica l'ACN. Tots dos es van discutir prèviament i van acabar amb un tiroteig mutu. Va complir una condemna de sis anys pels fets.
Els Mossos han obert una investigació per localitzar els pressumptes autors dels fets a Reus. La principal hipòtesi és que es tracta d'una revenja.

Eva Hidalgo
Periodista a SER Tarragona - Ràdio Reus i apassionada de l'ofici d'explicar històries.




