Thibaut Pinot s'endú la 19a etapa de la Vuelta
Després de la jornada d'avui el ciclista britànic Simon Yates fa un pas important de cara a la victòria final d'aquest diumenge a Madrid

Alejandro Valverde ha perdut temps en l'etapa amb final a la Rabassa. / Movistar

Andorra la Vella
El mallot vermell no s'ha volgut esperar a demà i avui ha obert més forat respecte els seus perseguidors. Abans d'arribar al Principat li treia 25 segons al corredor de l'equip Movistar, Alejandro Valverde i després de l'etapa d'avui la diferència és d'1 minut i 38 segons.
Yates s'ha escapat a la meitat de la pujada a la Rabassa. Un port de 1a categoria i ha comandat la cursa juntament amb el francès Thibaut Pinot que ha estat el primer en creuar la meta. 4 segons després ho feia Yates, mentre que Alejandro Valverde ho feia un minut i onze segons.
Tot i que encara queda l'etapa de demà, Yates ho te tot de cara per aconseguir la seva primera Vuelta. Mentrestant, Valverde lamentava no haver pogut seguir el ritme marcat pel líder. En aquest sentit, assenyala que avui està més difícil que ahir guanyar la prova.
Demà es disputarà la penúltima etapa amb un recorregut de 97 quilòmetres entre Escaldes-Engordany i el Coll de la Gallina. D'aquí en sortirà el vencedor que diumenge es podrà coronar al passeig de la Castellana de Madrid.




