LOS40, Cadena Dial i M80 Ràdio a la Mercè 2018 : la festa feta música
Aquest diumenge 23 de setembre vibra amb les actuacions i els concerts de Filippo Landini, Sidecars, Celtas Cortos, Projecte Mut i la Pegatina

Cadena SER

Barcelona
Les emissores musicals de Ràdio Barcelona han decidit marcar juntes el ritme de les festes de la Mercè amb una programació de 7 hores de música sense descans a l'avinguda Reina Maria Cristina. Es tracta d'una proposta engrescadora que farà les delícies de tots aquells ciutadans que tenen ganes de passar una nit de festa, música i ball.
La festa començarà amb Cadena Dial fent pujar a l'escenari el pop vitalista dels Filippo Landini i el pop rock elèctric de Sidecars, i continuarà amb el concert 25è aniversari d'M80 Ràdio protagonitzat per l'energia de Celtas Cortos. Cap a la mitjanit, LOS40 pop La Mercè faran ballar el públic amb els eivissencs Projecte Mut i la música festiva de La Pegatina que ens presentaran el seu nou disc "Ahora o nunca" en un concert inoblidable.
Per acabar arribarà LOS40 live sessions amb els millors èxits de l'emissora musical líder, que punxaran els locutors de LOS40. No et perdis la festa feta música un gran espectacle que no es podria portar a terme sense la inestimable ajuda dels patrocinadors. Gràcies a Cabify, Nitbus i Washrocks.




