Compte enrere per a les finals d'esquí més esperades
Comptarà amb dos ambaixadors internacionals de luxe: Luc Alphand, campió de la Copa del Món, i l'esquiadora espanyola Carolina Ruiz

La ministra d'Esports, Olga Gelabert, amb els membres dels comitè organitzador, Conrad Blanc i Alfons Torreño, davant el comptador oficial dels dies que falten per a la inauguració de les finals de la Copa del Món d'esquí alpí a Andorra. / C.G. (ANA)

Andorra la Vella
Comença el compte enrere per a les finals de la Copa del Món d'esquí alpí de Grandvalia sota el lema "Aquest hivern tots serem campions".
Falten 166 dies perquè Soldeu-El Tarter aculli les finals. Serà de l'11 al 17 de març i aquest matí s'ha presentat la campanya de comunicació.
Els objectius que s'han marcat des del comitè organitzador són reforçar el posicionament d'Andorra en el món de l'ésquí i posar en valor la destinació. La primera fase de la campanya comença amb un missatge d'escalfament i a continuació es vol una implicació de la població per promoure les finals. El director de màrketing de les finals, Alfonso Torreño, ha fet referència a la primera prova de la Copa del Món que van acollir l'any 2012 i assegura que el repte del 2019 encara és molt més gran.
Des de l'organització s'esperen uns 350 mitjans de comunicació acreditats. A nivell de públic, Torreño ha recordat que en la setmana després de Carnaval s'està normalment entre 24.000 i 25.000 esquiadors diaris. Per promocionar aquest esdeveniment es comptarà amb dos ambaixadors internacionals de luxe: Luc Alphand campió de la Copa del Món i l'esquiadora espanyola Carolina Ruiz.
De la seva banda, el director general del comitè organitzador, Conrad Blanch, ha explicat que les obres de construcció de la plataforma esquiable a la pista Avet de Soldeu segueixen el ritme previst i estaran llestes per a l'esdeveniment.
La competició arrencarà l'11 de març amb els entrenaments femenins a la pista Àliga i el dimarts 12 hi haurà la cerimònia inaugural a Soldeu.




