Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Umtiti arrossega molèsties des del Mundial

El defensa francès s'ha sotmès a proves mèdiques i ha decidit aturar-se per intentar acabar amb el dolor

Umtiti amb Dembelé, en un entrenament del passat dimarts / Alejandro García (EFE)

Umtiti amb Dembelé, en un entrenament del passat dimarts

Barcelona

Umtiti ha quedat fora de la convocatòria del Barça per al partit contra el Leganés per unes molèsties al genoll esquerre. Malgrat que el club no ha especificat el temps de baixa, el francès arrossega aquesta molèstia des del Mundial.

Umtiti ha passat diferents proves mèdiques i està a l'espera que li realitzin més però de moment, tant el club com el futbolista han decidit aturar l'activitat uns dies per veure si el dolor va a menys.

Al club existeix certa preocupació per aquestes molèsties que Umtiti arrossega des del passat Mundial però no s'han disparat les alarmes i la idea és que amb el repòs del jugador desaparegui el dolor i pugui reincorporar-se a la disciplina del primer equip.

Santi Ovalle

Santi Ovalle

Redactor de la sección de deportes que sigue la información del Futbol Club Barcelona en la Cadena SER....

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir