7 desnonaments al dia a les comarques de Girona
La PAH demana més mesures per impulsar, per exemple, el lloguer social

Una manifestació de la PAH / Arxiu

Girona
A les comarques de Girona, cada dia es fan 7 desnonaments de famílies que no poden fer front a la hipoteca o el lloguer del seu habitatge.
És la dada del primer semestre d'aquest any, que revela que lluny de baixar, cada vegada hi ha més gent que es queda sense casa perquè no pot pagar-la.
Continuen augmentant els desnonaments i els que més ho fan són els que són conseqüència d'impagament del lloguer de l'habitatge. Han augmentat un 15 per cent en relació als primers sis mesos de l'any passat.
Això vol dir que entre gener i juny, a les comarques de Girona hi ha hagut 676 famílies que han hagut de deixar el pis que tenien llogat.
La portaveu de la PAH de Sant feliu de Guíxols, Rosa Rourich, reclama als ajuntaments que adoptin mesures com ha fet el de Barcelona per fer créixer l'habitatge de lloguer social.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Rosa Rourich, portaveu de la PAH a Sant Feliu de Guíxols
Pel que fa a les execucions hipotecàries, entre gener i juny a les comarques de Girona se n'han fet 430. Tot plegat demostra, segons la PAH, que lluny del que sembla, les conseqüències de la crisi econòmica continuen essent cruels amb els col·lectius més vulnerables.




