Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Govern rectifica i rebaixa les taxes d'enginyeria

UPC

Barcelona

El director General d'Universitats assegura que l'increment del 10 % en el preu de les taxes d'enginyeria estava previst, però reconeix que no s'ha informat adequadament ni a les universitats ni als estudiants. Per això el govern ha decidit rectificar

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Josep Pallarès, director general d'Universitats: "La voluntat és treballar en una reducció de les taxes universitàries"

00:00:0000:06
Descargar

Els alumnes que ja s'han matriculat enguany a enginyeria podran recuperar 225 euros. De cara al curs vinent, el Director General d'Universitats no ha volgut concretar què passarà, més enllà d'insistir que la voluntat del govern és fer una rebaixa de taxes per a tots els estudiants "segons la disponibilitat pressupostària.

El Consell de l'Estudiantat (CEUCAT) diu que la rectificació deixa als estudiants al punt de partida, "que és dolent", perquè "tenim taxes abusives" i reclama que el pròxim curs es faci efectiva la rebaixa de taxes per a tot l'alumnat universitari.

Soledad Domínguez

Soledad Domínguez

Redactora de informativos en Ràdio Barcelona, especializada en Educación. Siempre que me dejan, me cuelo...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir