Més a prop d'Europa que de Segona
El Girona tanca la jornada 11 a un sol punt de les posicions que donen dret a jugar a Europa i amb 7 de marge sobre el descens

Resum sonor Valencia 0 Girona 1
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Girona
El Girona té una sèrie oberta de 9 partits jugats a fora sense perdre entre el final de la temporada passada i l'actual, sumant lliga i copa. L'última derrota data del 8 d'abril a Anoeta, quan va caure per 5-0.
Després de guanyar per 0-1 a Mestalla els gironins sumen 16 punts, 1 més que l'any passat a aquestes alçades, 7 més que els equips que baixarien a segona si ara s'acabés la lliga i a un sol punt de l'equip que tanca la zona europea, el Real Madrid.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Resum sonor Valencia 0 Girona 1
El migcampista Pere Pons, autor del gol de la victòria a València considera que és un bon botí.
A València va tornar a jugar uns minuts Granell després de dos partits de no fer-ho i de cara al partit contra el Leganés de dissabte també hi tornarà a ser, com a mínim, el Choco Lozano. Veurem si també es recupera Stuani i el central Juanpe.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Pere Pons, jugador del Girona

Raül Muxach
En Ràdio Girona desde 1998. Redactor de informativos y narrador de partidos de futbol y baloncesto.




