El Poblet de Nadal obrirà dissabte amb el túnel de llum com a principal novetat
Enguany s'escurça en dues setmanes i es concentra al llarg del mes de desembre

La Plaça del Poble serà de nou l'epicentre de les parades de productes típics de Nadal, com a l'edició anterior (a la fotografia) / Arxiu (ANA)

Andorra la Vella
El Poblet de Nadal s'escurça dues setmanes i com a novetat hi haurà el túnel de llum i so.
A diferència de l'any passat, aquest any es concentra només durant aquest mes de desembre. S'inaugurarà aquest proper dissabte dia 1 i durarà fins el dia 30.
El cònsol menor de la capital, Marc Pons, ha explicat que es tracta d'una acció dinamitzadora que comptarà amb mig centenar d'activitats repartides per divsersos indrets de la parròquia. A la plaça del Poble hi hauran una trentena de paradistes que oferiran productes típics d'aquesta època. A la parcel·la que ocupava l'antiga caserna de bomers s'ha instal·lat el tobogan gegant de 35 metres, i a la plaça de la Rotonda la gran novetat d'aquest any que és el túnel de llum i so del qual hi hauran dos passis diaris a la tarda.
Pons ha dit que després de fet valoracions també amb els paradistes i d'acord amb els objectius que volien aconseguir s'ha decidit només mantenir-lo obert durant quatre setmanes.
Com a novetats també hi hauran tallers de cuina amb cuiners que tenen Estrelles Michelin com Òscar Manresa. Es mantenen els espectacles d'animació i també l'oficina postal. Aquest diumenge i coincidint amb la gala dels FIM Awards hi haurà una actuació de freestyle a l'aparcament d'autobusos davant de Govern.
El pressupost per aquesta edició és de 300.000 euros.




