Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Alberto Fernández Díaz no repetirà com a candidat

El president del grup municipal del PP a l'Ajuntament de Barcelona ha estat 27 anys de regidor

Alberto Fernández Díaz / EUROPA PRESS - Archivo (EUROPA PRESS)

Alberto Fernández Díaz

Barcelona

Alberto Fernández Díaz no repetirà com a candidat del PP a l'alcaldia de Barcelona, després de 27 anys de regidor a l'Ajuntament. Els pronòstics per als populars no són bons de cara a les eleccions del mes de maig, però Fernández Díaz diu que fa mesos que té presa la decisió.

Alberto Fernández Díaz ha estat regidor des de 1987 fins ara, amb un parèntesi de 4 anys (entre 1999 i 2003) en el que va canviar el consistori pel Parlament. Al 2011 el PP, amb ell al capdavant, va obtenir 9 regidors i va jugar per tant un paper important a l'Ajuntament. Però en les darreres eleccions, la batalla amb Ciutadans el va deixar amb només 3.

Les properes eleccions municipals no es presenten fàcils per al PP. A Barcelona, els populars han discutit sobre la possibilitat de formar part de la candidatura que impulsa l'ex primer ministre francès, Manuel Valls, però el darrer posicionament del partit ha estat anar en solitari a les votacions.

Per substituir Alberto Fernández Díaz com a alcaldable a Barcelona han sonat noms com la diputada Andrea Levy, Esperanza García, la portaveu al Congrés, Dolors Montserrat, o Joan López Alegre.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir