Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Cavalcades més inclusives

6 de les 8 cavalcades de les capitals de les comarques de Girona tindran un rei negre de debò

A Figueres hi haurà per primer cop una grada per persones amb mobilitat reduïda

El rei Baltasar saluda un nen a Lloret de Mar / Gerard Vilà (ACN)

El rei Baltasar saluda un nen a Lloret de Mar

Girona

Demà, 6 de les 8 cavalcades de les capitals de les comarques de Girona tindran un rei negre de debò: només Ripoll i Puigcerdà tindran un rei pintat. La ciutat de Girona ha triat un Baltasar negre per primera vegada a la història.

Ho ha fet amb un procés participatiu iniciat l’any passat, que va culminar amb càstings. L'escollit està vinculat a la vida social i cultural de la ciutat. Però a Ripoll, el rei Baltasar durà pintura a la cara i, a Puigcerdà, també, tot i que, a la capital de la Cerdanya, l’Ajuntament s’ha compromès a canviar-ho l'any que ve. El portaveu de Casa Nostra Casa Vostra, Xavi Buxeda, espera que s'hi acabin sumant.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Xavi Buxeda: "Si convius amb col·lectius afrodescendents, sorprèn"

00:00:0000:06
Descargar

Figueres, la Bisbal, Olot i Santa Coloma de Farners repeteixen la fórmula dels últims anys i tindren un Baltasar de veritat. A Banyoles, es fa amb la participació de la comunitat gambiana.

400 metres més a Girona

La cavalcada de Girona allarga el recorregut i arribarà fins al carrer Emili Grahit. A més, a Figueres hi haurà per primer cop una grada des d'on persones amb mobilitat reduïda podran veure els tres Reis d'Orient

David Parreño Mont

David Parreño Mont

Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir