Últimas noticias Hemeroteca

Sábado, 19 de Octubre de 2019

Otras localidades

"Queremos más, queremos sumar de tres en tres", Luis Ruíz

O CD Lugo recibe o domingo día 13 ó Extremadura UD no Anxo Carro ás 18 horas

Luis Ruiz en rolda de prensa /

Pese que o mercado de inverno concentre boa parte da atención neste mes de xaneiro, o certo é que a competición non agarda por ninguén e que as xornadas avanzan. CD Lugo mídese esta fin de semana ante o Extremadura, un conxunto en postos perigosos, pero que veñen pisando forte neste 2019 tras vencer ó Alcorcón por tres goles a cero.

O lateral esquerdo do CD Lugo, Luis Ruíz, cre que o equipo está a amosar unha boa cara e que o importante é manter as sensacións e a boa racha de puntuar en cada partido. Por iso, ante o Extremadura "se podría marcar una futura dinámica. Estamos haciendo una mejor lectura de los partidos, a lo mejor la gente está más implicada, y trabajamos mejor conceptos que ahora tenemos más inculcados", sostuvo". O certo é que de  facerse cos tres puntos a vantaxe sobre os postos de desceso aumentaría e permitiríalles respirar con máis tranquilidade.

Sobre o Extremadura, Ruíz di que: "Es un equipo sólido, recién ascendido, que viene de un resultado bueno, tiene al máximo goleador de la categoría y cuenta con gente dinámica arriba, en buen estado de forma, pero nosotros estamos capacitados también, a los rivales les cuesta hacernos ocasiones y tenemos un gran portero".

Catro é o número de partidos que o equipo amurallado leva  sumando  puntos. Unha victoria e tres empates, coa importante de deixala portería a cero en dous deses tres encontros. "Llevamos una buena dinámica, se está notando el trabajo en los entrenamientos, lo que quiere el entrenador y tenemos que seguir dándole continuidad a lo que estamos haciendo bien y mejorar en lo que estamos fallando un poco".

Cargando
Cadena SER

¿Quieres recibir notificaciones con las noticias más importantes?