Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
SINDICATS

El SEP convoca una protesta contra la llei de la funció pública el dia 16

Lamenten que la nova llei de mesures de conflicte col·lectiu els impedeix plantejar-se una nova vaga perquè necessitarien el suport d'un 50% del col·lectiu

Una assemblea general de funcionaris amb presència del SEP. / Arxiu (Ràdio SER Principat d'Andorra)

Una assemblea general de funcionaris amb presència del SEP.

Sant Julià de Lòria

El Sindicat de l’Ensenyament Públic ha decidit, en una assemblea general extraordinària, impulsar una protesta davant la més que probable aprovació per part del Consell General de la llei de la funció pública, el dijous 17.

El secretari general del SEP, David Garcia, ha dit que aquesta decisió ha estat condicionada per la sorpresa de la publicació al BOPA de la llei de mesures de conflicte col·lectiu, que ha entrat en vigor el dia 1 de gener i especifica que per convocar una vaga és necessari el suport d’un 50% del col·lectiu.

A una setmana de la previsible protesta, Garcia ha dit que es tracta d’una llei molt restrictiva i clarament intencionada.

La protesta tindrà lloc el proper dimecres 16 de gener, a les set de la tarda, davant de la nova plaça de l’avinguda Meritxell on s’havia d’aixecar l’edifici The Cloud. Garcia ha dit que tothom hi serà benvingut, ja que és una protesta social. Garcia argumenta que la llei que s'aprovarà els fa deixar de ser funcionaris i això els desprotegeix davant l'arbitrarietat política i els canvis de governants.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir