Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els projectes pendents de Cultura a Girona

Fem entrevista a Carme Renedo, directora territorial de Cultura a Girona

Carme Renedo / Ràdio Girona

Carme Renedo

Girona

Les excavacions de l'entorn de la Casa Pastors endarreriran el projecte per fer el futur museu d'art contemporani de Girona. Si hi ha cap imprevist, esperen començar aquest any les obres per rehabilitar l'edifici i obrir les portes en tres anys.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Carme Renedo, directora territorial de Cultura a Girona

00:00:0000:06
Descargar

L'ajuntament calcula que obrir el 2021, però que es podrien retardar pels treballs arqueològics. La Comissió de Patrimoni ha requerit fer excavacions per si es troben restes romanes i medievals, i demana estudiar sobretot la pujada de Sant Feliu perquè intueixen que pot sortir algun objecte arqueològic que faci modificar el projecte per rehabilitar la Casa Pastors per tal que aculli el futur museu d'art contemporani de la ciutat. La directora de Cultura a Girona, Carme Renedo, espera que aquests treballs no facin endarreri gaire el projecte.

Una de les moltes incògnites de la Casa Pastors que es manté oberta és la relació amb l'actual Museu d'Art i el Bisbat, que és el propietari d'una part del fons. La Generalitat i l'ajuntament redactaran el pla que haurà de determinar quines obres s'hi exposaran però encara no han decidit quin tipus de gestió tindrà el museu. Situen la Casa Pastors com "baula" d'un projecte més general per endreçar els diferents museus de la ciutat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir