Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Ferias turismo

Foment del Turisme invita a las PIMEs a acudir a cuatro ferias

Serían B-Travel e IBTM de Barcelona, IMEX de Frankfurt y Expovacaciones de Bilbao

Las PIMEs de Menorca podrán ir con Foment del Turisme a cuatro ferias promocionales. / SER Menorca

Las PIMEs de Menorca podrán ir con Foment del Turisme a cuatro ferias promocionales.

Mahón

Foment del Turisme de Menorca donarà la opció a les PIMEs de Menorca a viatjar a quatre grans fires turístiques per a promocionar els seus negocis dins de l’stand de la Fundació. Les fires on es podrà viatjar són la B-Travel de Barcelona, Expovacaciones de Bilbao, IMEX de Frankfurt i IBTM de Barcelona. La primera serà al març i la darrera al novembre. 

Eels espais per a empreses serien petits mòduls dins l'stand de Menorca amb el nom de cada negoci per tenir visibilitat pròpia.

Salord explica que la majoria de la despesa econòmica aniria a càrrec de la Fundació Foment del Turisme i que cada empresa aportaria només una quantitat d'entre 300 i 600 euros segons la fira.

Salord confia en que aquesta mesura vagi guanyant simpaties entre el sector privat a mesura que es vegin els avantatges d’anar a fires.

Des de la Fundació afirmen que ja hi ha empreses interessades en aprofitar aquesta opció.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir