Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
Abastecimiento agua

La connexió de la dessaladora de Ciutadella a tota l'Illa es debatrà al Parlament

El PP durà una proposició no de llei a la cambra autonòmica per a que Madrid traslladi aigua de Ponent a Llevant

El PP demana que Madrid pagui la connexió de la dessaladora a tota la xarxa de subministrament d'aigua de Menorca. / SER Menorca

El PP demana que Madrid pagui la connexió de la dessaladora  a tota la xarxa de subministrament d'aigua de Menorca.

Mahón

La Comissió de Medi Ambient del Parlament ha votat aquesta setmana una Proposició No de Llei presentada pel PP en què s'insta el Govern central a executar la connexió de la dessaladora de Ciutadella amb la xarxa d'aigua potable de Menorca i que es portarà al ple del Parlament.

La Proposició, presentada per la diputada del PP Margaret Mercadal, va rebre 6 vots a favor i 6 vots en contra, pel que en aplicació de l'article 95 del Reglament del Parlament, serà votada al ple de la cambra autonòmica. El diputat del Pi Josep Melià i la de Ciutadans Olga Ballester van defensar les posicions dels grups parlamentaris. A més, en el debat ses va discutir una esmena de modificació de l'articulat presentada conjuntament per MÉS per Mallorca, PSOE i Podem, defensada pels diputats Biel Barceló, Damià Borràs i David Martínez, que ha estat rebutjada.

A la Proposició, s'apunta que el Parlament instarà el Govern balear a demanar al Govern central a 'executar la connexió de la dessaladora de Ciutadella amb la xarxa d'abastament d'aigua potable dels pobles de Menorca i, especialment, de la zona de Llevant de l'illa, per millorar la suficiència i la qualitat del recurs en un futur immediat'.

Jordi Ribera

Jordi Ribera

Nascut a Barcelona, criat a Tarragona i menorquí d'adopció des de 1997. Des de l'any 86 informant de...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir