Punt i final a les obres dels entorns de l'Escola Andorrana a Santa Coloma
En breu s'iniciaran els treballs del nou parc infantil del passeig del Riu, a la mateixa zona

El nou parc del Roure, a Santa Coloma, en ple funcionament després de les obres d'eixamplament del carrer de La Plana. / Comú d'Andorra la Vella

Andorra la Vella
El comú d'Andorra la Vella ha donat per acabats els treballs del carrer de la Plana, a Santa Coloma, on s'han construït voravies per donar seguretat als usuaris de l'escola andorrana. Coincidint amb l'inici de l'ampliació de l'edifici de segona ensenyança, s'ha dut a terme la separativa d'aigües, canalitzacions i instal·lació del cablejat de FEDA i Andorra Telecom i l'eixamplament del carrer en un parell de punts. El cost total de l'obra ha estat de més de 800.000 euros.
A causa de la redefinició del traçat del carrer, la ubicació del Parc del Roure s'ha hagut de desplaçar uns metres. Operatiu des de la setmana passada i amb un cost aproximat de 200.000 euros, s'ha ampliat el terreny a 440 metres quadrats i s'han instal·lat un nou terra de seguretat i nous jocs inspirats en un castell. Si abans l'entrada es feia des de l'avinguda d'Enclar ara es fa des del carrer de la Plana.
Nou parc infantil
El comú, a més, ha habilitat un aparcament públic amb una setantena de places per donar servei a l'entorn, en especial al personal docent. També s'adjudicaran en les setmanes vinents els treballs de construcció del parc adjacent a l'aparcament que tindrà accés des del passeig del riu.




