Ports destina diners a l'espai Schengen de Palamós tot i la negativa de l'Estat
Fins el 2022 preveu invertir 11 milions d'euros als ports gironins

Imatge aèria del port / Cedida per Ports de la Generalitat

Malgrat la negativa de l'estat.... la Generalitat destinarà una partida de 245 mil euros al port de Palamós amb l'esperança que el govern central permeti que sigui frontera Schengen.
Deixaran diners a la caixa -diuen- per si l'estat recapacita i accepta que el port de Pálamós sigui un punt de frontera de l'espai europeu Schengen. Això, segons els empresaris, faria augmentar l'arribada de turistes.
El gerent de Ports de la Generalitat, Joan Pere Gómez, diu que després d'invertir 500 mil euros per adaptar el port, l'estat encara no els ha aclarit què han de fer.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Joan Pere Gómez, gerent Ports de la Generalitat
La Generalitat preveu invertir 11 milions d'euros en els propers quatre anys als ports gironins, sobretot per millorar els dics malmesos per les llevantades.

David Parreño Mont
Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...




