El sindicat Unió de Pagesos critica l'augment del salari mínim
Explica que tenen un marge molt ajustat i que no podran contractar tanta gent

Xavier Frigola a la seu d'Unió de Pagesos / David Parreño

Girona
Unió de Pagesos ha calculat que aquest any les cotitzacions augmentaran en 10 milions d'euros a les comarques de Girona a causa de l'augment del salari mínim interprofessional. I afegeixen que l'any que ve l'augment del que hauran de pagar serà de 16 milions d'euros.
El coordinador d'Unió de Pagesos a Girona, Xavier Frigola, demana un augment progressiu del salari mínim en l'agricultura, pels pocs marges que tenen a l'hora de fer els números.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Xavier Frigola, Unió de Pagesos
Contra aquesta situació i per reclamar diverses millores de la pagesia, el sindicat ha convocat una tractorada la setmana que ve davant de la subdelegació de l'estat a Girona.

David Parreño Mont
Cubre información local en Ràdio Girona desde 2018. Graduado en Humanidades y Periodismo por la Universitat...




