Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El 8 de març més reivindicatiu

Un centenar de persones es concentren a la plaça Lídia Armengol en el primer dels actes reinvindicatius de la jornada

Una segona concentració unitària a la plaça Guillemó que s'espera massiva tancarà la diada en què es torna a reclamar la plena igualtat d'oportunitats i la despenalització de l'avortament en tots els supòsits

Lectura del manifest d'AFd'A durant la concentració d'aquest divendres al migdia amb motiu del Dia de les dones. / Ràdio SER Principat d'Andorra

Lectura del manifest d'AFd'A durant la concentració d'aquest divendres al migdia amb motiu del Dia de les dones.

Andorra la Vella

Un centenar de persones s'han concentrat aquesta tarda a la plaça Lídia Armengol en motiu del Dia internacional de les dones.

Dues de les integrants d'Acció Feminista d'Andorra, Aurora Baena i Maria José Espinosa, han llegit un manifest on han expressat els principis, objectius i demandes del col·lectiu de dones "per construir una Andorra més justa i igualitària per tothom".

La despenalització de l'avortament per terminis lliures, la formació en igualitat, l'aprovació d'una llei d'igualtat salarial i l'equilibri entre dones i homes en els orgàns de poder públic i privat, i a les llistes electorals, han estat algunes de les reivindicacions del col·lectiu feminista que han anat acompanyades d'alguns lemes com "visca Andorra feminista" o "si ens toquen a una ens toquen a totes".

El manifest ha finalitzat amb la demanda de complicitat i suport als assistents en "aquest camí imparable". En aquest sentit, la secretària d'Acció Feminista, Aurora Baena, ha dit que "cal començar amb un canvi d'òptica".

A la concentració, convocada per l'associació Acció Feminista, han assistit diferents col·lectius feministes com l'Associació de Dones d'Andorra i Stop Violències. També s'han deixat veure alguns representants de partits polítics com és el cas de Pere López, Josep Roig i Xavier Espot, així com també alguns sindicats com l'USdA.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir