Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Infrafinançament crònic al tercer sector

La Confederació Empresarial del Tercer Sector denuncia que la manca de recursos que pateixen des de fa una dècada està posant en risc la qualitat dels seus serveis

Josep Serrano, Amèlia Clara, Joan Segarra, Joan Muntané i Laia Grabulosa, representants i dirigents de la Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya(ACN)

Josep Serrano, Amèlia Clara, Joan Segarra, Joan Muntané i Laia Grabulosa, representants i dirigents de la Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya

Barcelona

La Confederació Empresarial del Tercer Sector Social de Catalunya reclama al Govern actual i als que vinguin una solució efectiva a la situació d'infrafinançament que asseguren que fa 10 anys que pateixen. El seu president, Joan Segarra, parla de “dècada perduda”.

Segarra argumenta que la no actualització dels diners que reben del Govern, sumat als retards en el pagament i a l'increment del cost de la vida està posant en risc la qualitat dels serveis que ofereixen. Com a exemple, explica que a les entitats els falta temps per atendre infants vulnerables o persones amb discapacitat i que els costa retenir els treballadors. “Continuem prestant els serveis, però amb menys recursos dels que necessitem i això afecta a la qualitat de l’atenció a les persones, les condicions laborals dels treballadors i la sostenibilitat de les entitats”.

Atenent als càlculs de la Confederació, per revertir la situació necessitarien entre 600 i 900 milions d'euros.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir