Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La gent gran reclama que es fixi per llei una pensió mínima

La nova junta de la Federació ha presentat aquest divendres els punts bàsics del seu projecte pels propers quatre anys

La nova junta de la Federació de la Gent Gran, encapçalada per Fèlix Zapatero, durant la roda de premsa d'aquest divendres. / C.G. (ANA)

La nova junta de la Federació de la Gent Gran, encapçalada per Fèlix Zapatero, durant la roda de premsa d'aquest divendres.

Andorra la Vella

La Federació de la Gent Gran reitera que es fixi per llei una pensió de jubilació mínima.

La nova junta de la Federació de la Gent Gran, encapçalada per Fèlix Zapatero, ha presentat aquest divendres els punts cabdals en els quals treballaran els propers anys per defensar els interessos del col·lectiu.

Zapatero ha assegurat que mantindran els grans cavalls de batalla dels seus predecessors, relacionats sobretot amb la reivindicació d'unes pensions més justes i l'extensió de la fórmula del tercer pagador a tots els actes de la CASS.

La nova junta no ha volgut entrar en valoracions sobre preferències de les formacions polítiques que es presenten a les eleccions. "Serem tan crítics o benèvols amb qualsevol" que pugui entrar al Govern, ha assegurat Zapatero.

En la mateixa línia s'ha mostrat el fins ara president, Simó Duró, i el també fins ara secretari de la Federació de la Gent Gran, Lluís Samper.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir