"Fa 25 anys que no creuo el pont Eiffel"
Passegem per Girona amb Albert Carbonell, president de MIFAS Girona

Albert Carbonell al pont de Pedra / Clara Pàmies

Girona
Sortim amb l'Albert Carbonell, el president de MIFAS de Girona en una ruta pel barri vell en cadira de rodes. L'Associació treballa per eliminar els punts negres de la ciutat i ha llançat una campanya per fer accessibles els comerços.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Es pot desplaçar bé una persona amb cadira de rodes?
Juntament amb Válida sin barreres, la Universitat de Girona i Girona Centre Eix Comercial han començat un estudi d'accessibilitat a més de 1.300 comerços del barri vell, mercadal, eixample i Santa Eugènia. L'objectiu, segons explica el president Albert Carbonell, és conscienciar els propietaris que ells també són un target.
Cinc estudiants de la UDG passaran per aquests locals. Els que no presentin cap mena de barrera obtindran un distinitiu visual i els que sí, se'ls informarà de les opcions que hi ha per a convertir-los en accessibles.




